تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام آمدم نبودی...تمام دنیا را عاشقانه به دنبال تو گشتم و عاقبت! خسته و مایوس بر سر خانه خویش رسیدم. آه از آن لحظه ای که دیدم بر سر در خانه ام نوشته بودی، آمدم نبودی... نوشته شده در پنجشنبه پانزدهم تیر ۱۴۰۲ساعت 11:25 توسط خودم| | <!-"-"-Design By : MihanTheme.com-"-"->Design By : Mihantheme MenuخانهایمیلپروفایلArchivesمرداد ۱۴۰۲تیر ۱۴۰۲اسفند ۱۴۰۱دی ۱۴۰۱آبان ۱۴۰۱مهر ۱۴۰۱فروردین ۱۳۹۹ارد تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام...ما را در سایت تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 15
دلتنگش شدم
چشمانم را بستم
او را از میان خاطرهها بیرون آوردم
در میان آغوشم تصورش کردم
لبخندی بر لبم بود
قطره اشکی از گوشه چشمم جاری شد.
نوشته شده در دوشنبه نهم مرداد ۱۴۰۲ساعت 19:8 توسط خودم| |
تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام...ما را در سایت تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57
حوصله خواندن ندارم
حوصله نوشتن هم ندارم
این همه دلتنگی دیگر نه با خواندن کم می شود
نه با نوشتن
دلم تو را می خواهد
نوشته شده در دوشنبه نهم مرداد ۱۴۰۲ساعت 19:11 توسط خودم| |
تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام...ما را در سایت تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 60
گاهی سخت دلتنگ می شوم
گویی که می خواهم
تو را از خیال های خوش بیرون کشم
و در آغوش گیرمت
گویی که بغض کنم و
اشکی نیاید
گویی که در آن سوی میدان
فقط تو باشی و من!
نوشته شده در چهارشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۲ساعت 9:19 توسط خودم| |
تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام...ما را در سایت تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 54