دلتنگش شدم
چشمانم را بستم
او را از میان خاطرهها بیرون آوردم
در میان آغوشم تصورش کردم
لبخندی بر لبم بود
قطره اشکی از گوشه چشمم جاری شد.
نوشته شده در دوشنبه نهم مرداد ۱۴۰۲ساعت 19:8 توسط خودم| |
تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام...ما را در سایت تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 57