بیا و
دستهایت را بباف
به دست هایم
من دوست دارم
قصہ اے را ڪہ انتهایش
من و تو ما بشویم......
نوشته شده در چهارشنبه چهارم مرداد ۱۴۰۲ساعت 9:20 توسط خودم| |
تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام...ما را در سایت تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 66