كاش ميتوانستم حرف بزنم..چيزي بگويم از دلتنگي..ميون اين آدمهايي كهدر اين اطاق مجازي جمع شده اند.فقط ميگويم .......منم دلتنگم نوشته شده در یکشنبه بیست و هشتم اسفند ۱۴۰۱ساعت 0:43 توسط خودم| | بخوانید...