چيزي بگويم از دلتنگي..
ميون اين آدمهايي كه
در اين اطاق مجازي جمع شده اند.
فقط ميگويم .......منم دلتنگم
نوشته شده در یکشنبه بیست و هشتم اسفند ۱۴۰۱ساعت 0:43 توسط خودم| |
تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام...ما را در سایت تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 94