كاش ميتوانستم حرف بزنم..

خرید بک لینک

كاش ميتوانستم حرف بزنم..

چيزي بگويم از دلتنگي..

ميون اين آدمهايي كه

در اين اطاق مجازي جمع شده اند.

فقط ميگويم .......منم دلتنگم

نوشته شده در یکشنبه بیست و هشتم اسفند ۱۴۰۱ساعت 0:43 توسط خودم| |

تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام...

ما را در سایت تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 94 تاريخ: دوشنبه 29 اسفند 1401 ساعت: 11:43

صفحه بندی