روزی که بیایی
میبوسم
و کنار میگذارم
تمام
واژه های دلتنگی و تنهایی را …
و
مینویسم
روزهای خوب و شیرین با تو بودن را …
نوشته شده در دوشنبه بیست و سوم آبان ۱۴۰۱ساعت 20:6 توسط خودم| |
تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام...ما را در سایت تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 128