تمام دنیا را عاشقانه به دنبال تو گشتم و
عاقبت! خسته و مایوس بر سر خانه
خویش رسیدم. آه از آن لحظه ای که
دیدم بر سر در خانه ام نوشته بودی، آمدم نبودی...![]()
![]()
نوشته شده در پنجشنبه پانزدهم تیر ۱۴۰۲ساعت 11:25 توسط خودم| |
تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام...ما را در سایت تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 65