تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام
تمام دنیا را عاشقانه به دنبال تو گشتم و عاقبت! خسته و مایوس بر سر خانه خویش رسیدم. آه از آن لحظه ای که دیدم بر سر در خانه ام نوشته بودی، آمدم نبودی...<!-"-"-Design By : MihanTheme.com-"-"->آمدم نبودی...
نوشته شده در پنجشنبه پانزدهم تیر ۱۴۰۲ساعت 11:25 توسط خودم| |
| Design By : Mihantheme |

