گفته بودم؛
فراموشی زمان میخواهد..
اشتباه بود
فراموشی زمان نمیخواهد
فراموشی دل میخواست
که آن هم پیش تو ماند.
نوشته شده در سه شنبه سیزدهم دی ۱۴۰۱ساعت 19:31 توسط خودم| |
تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام...ما را در سایت تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 102