هیچگاه به "بى تو بودن هایت " عادت نخواهم کرد
یا "بمان" ....
یا....
یا، ندارد "فقط بمان"
ما را در سایت تورو هرروز وهرشب از خدامیخوام دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 302 تاريخ: پنجشنبه 25 شهريور 1395 ساعت: 13:39